|
کد خبر: ۱۷۸۷۱۷

عکس| واکنش تند الناز حبیبی به ممنوع الورودی نازنین بیاتی به مشهد مقدس

عکس| واکنش تند الناز حبیبی به ممنوع الورودی نازنین بیاتی به مشهد مقدس

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ الناز حبیبی بازیگر زن سینما با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام به ماجرای ممنوع الورودی نازنین بیاتی به مشهد مقدس واکنش تندی نشان داد.

در این استوری اینستاگرامی که الناز حبیبی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این بازیگر زن نوشت: شهر به شهر هم باید ویزا گرفت گویا!

عکس واکنش تند الناز حبیبی به ممنوع الورودی نازنین بیاتی به مشهد مقدس که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس واکنش الناز حبیبی به ممانعت از حضور نازنین بیاتی در مشهد

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
جون، بده بزنیم
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
برید گم شید...
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
چته روانی برو معالجه کن آدمی مثل تو گیر بیارم یه کتکی بهش می زنم دیگه روش نشه از این چیزا بگه، کمتر دهن وا کن مگه مجبوری ، جون بده یه کتک بزن تو اون سرت با قابلمه ???
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
اینا فکر کردن کی هستند . بابا جون یه شهر تشخیص داده یه هنربند با تیپ مخصوصش نباید بره برا نمایش خودش تو اون شهر . حالا دیگه یه مشت جقله هنربند هی اظهار فضل و فضولات میکنند . اخه به شما چه ربطی داره . گذشت ان زمانی که مردم حرف شما رو میخوندن . شما دیگه برا مردم رو شدین . احترام خودتونو نگه دارید . بی حجابی و بدحجابی نمی کردین تا عواقبشو نبینید
پاسخ
سیال
-
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
مشهد شهر مقدسیه نباید شما نجس ها واردش بشین
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
مخصوصا نجاساتی مغز پلمب یا کلا آکبند مثل تو??? پاتو بذاری بلای آسمانی ، باران خون،زلزله و طاعون میاد? لطفا اصلا نیا قزوین....
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
تو ام فضولی نکن تا عواقبش رو دچار نشی بخوان بی حجاب می گردند مغز آکبند
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
دقیقا اونایی که ملت رو راه نمیدن برن یه شهر تو کشور شون برن گم شند ، اگه منظورت اینا بود که خودت گمشو?
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
و اگه منظورش اونا بود پس تو گمشو ???
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
خوب اگه ناراحت میشی برو بهشون بگو کمتر خودشونو جلوی مردم باز نمایش بدن .. ????
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
تو هم کمتر طرف هرزه های بی بندو بار بی غیرت بی ایمان رو بگیر . برات خوب نیست ???????
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
بلای آسمانی ، زلزله و طاعون و خشکسالی و.‌‌‌‌ ...‌‌ وعده ی عذاب خدا در قرآنش برای کافرها و بی دین وایمان ها برده شده !! خیلی اعتماد به سقف داری که جای کافر و مومن و نجس و پاک را باهم عوض میکنی ‌. شاید هم چیزی زدی در عالم فضا سیر میکنی ?????
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
??
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
فک کنم ناشناس خان الناز خانومه یا نازنین جون??
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
احسنت...... این هرزه ها ی پست کثیف و وحشی فضای معنوی مشهد مقدس رو آلوده میکنند.
خدا لعنتشون کنه که همه بچه‌های معصوم مردم رو از راه راست منحرف کردن
پاسخ
شارمین
-
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
این خانم (الناز حبیبی) کسی‌ست که گفت واسه برطرف کردن نیازجنسی لازم نیست حتما ازدواج کنیم
پاسخ
وحید
-
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
درود بر شما
پاسخ
وحید
-
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
مشهد جای امثال شما بی شرف ها نیست...حرمت داره.
پاسخ
خانم آرامش
-
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
چقدر ذهن این خانم با توجه به حرف های شما دنبال مسائل جنسیه من تا ۱۶ سالگی دوست نداشتم جنسیت خاصی داشته باشم چون فکر میکردم اینجوری از مسائل جنسی دور میشم در ۱۶ سالگی حقیقت رو پذیرفتم در سن ۲۶ سالگی به فکر ازدواج افتادم و دوست داشتم ازدواج کنم نه به خاطر مسائل جنسی به خاطر سر و سامان گرفتن
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
باز سایبری ها انگار ریختن اینجا،از عوامل بدبختی مشهد یکی علم الهدی هست و طرفدار تندرو اسلامیش،انشالله بعد جنگ روسیه نوبت سقوط رژیم میرسه،اونوقت میبینیم مردم دوباره به این آخوندا اجازه جولان میدن یا نه
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
باید یه کلمه ی جادویی بگند تا صیغه موقت انجام بشه و گرنه حرامه؟!
پاسخ
حسین
-
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
لااقل برید در دین و سیره ائمه معصومین و سبک و سیره محبت امیز انها با مردم مطالعه کنید بعد حرف بزنید امام رضا ( ع) مظهر و‌عشق و رافت است بارگاهش به روی همه باز است گزینش ندارد حتی برای ادیان دیگر . تهمت و افترا جز گناهان کبیره است چطور همه را هرزه مینامید و چطور در قیامت پاسخگوی این تهمت ها خواهید بود لااقل به نام دین سخن نگویید و مردم را به دین رحمت و مهربانی بدبین نکنید عقده های روانی خودتون را با افترا جبران نکنید .
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
از گروه واگنر چه خبر رفتین تو شوک چرا پوشش نمیدید
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
همینه که هست،شهر ما میاید حواستون باشه امام رضا مهمون‌ماست،قرار نیست شق القمر کنید فقط حرمت نگهدارید با هر اعتقادی که به ما مربوط نیست باااید شعور داشته باشید حجاب عرفی مشهد رو رعایت کنید.
پاسخ
عباس
-
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
کدوم مشهد ؟ همونی که زناشون رو میدن به عربا
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
این مطالب رو که می خوندم چقدر دلم هوای مشهد رو کرد،چقدر هوای دیدن امام رضا رو کردم.السلام علیک یا علی بن موسی الرضا.به حق امام رضا ( ع ) از خدا می خوام که همه ی ما رو عاقبت به خیر کنه،دل های همه ی ما رو به نور حق روشن کنه،از خدا می خوام هر کس مشکلی داره مشکلش حل بشه.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
ای خدا.چی به سرتون اومده که از احتمال ایجاد جنگ داخلی توی کشور هم ذوق میکنید؟؟
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟